My a náš tým

 

"Jednoho dne jsme si s Karolínou řekly, chce to do našeho života něco nového a zrodila se NONA"

    Karolína Benešová                                         Michaela Kotěrová 
 
Karolína
vše pro NONA 1 + NONA 2 
Jsem z Prahy a do Letů jsem se přistěhovala v roce 2001. Jako zdravotní sestra jsem několik let pracovala na intenzivní péči, poté jsem vystudovala Darja shiatsu school , Darja healing school a začala se intenzivně věnovat shiatsu a dalším alternativním léčebný metodám. Práce s klienty při terapiích mě vždy dovede k jejich dětství a v tomto období vzniká mnoho blokád a vzorců chování s kterými se potýkáme celý život. Proto doba “kdy jsme dětmi” je velice důležitá pro celou naší budoucnost. A tak se postupně zrodila představa o rodinné školce. Jsem vdaná a mám dvě dcery.
Střední zdravotnická škola - odborná sestra
Osvědčení -Logopedický asistent žáků MŠ a 1. stupně ZŠ
- Lezení - základ grafomotoriky

Kurz - Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky (kód 69-017-M)

 
 
Míša
administrativa, organizace a vše pro NONA 1 + NONA 2 
Od svých deseti let žiji v Letech,  mám technické a částečně ekonomické vzdělání. 
Dva roky jsem strávila v Německu, kde jsem hlídala děti a poté pracovala ve firmě FESTO GmbH na pozici asistenta. Dále jsem působila ve společnosti PHAR SERVICE, a.s. jako asistent generálního ředitele a správce IT. Pro tuto společnost pracuji občas dodnes, ale již jako jako OSVČ. NONA je pro mě na prvním místě! Jako matka 3 dětí vím, jak obtížné je v našem regionu najít místo pro malé dítko v té správné školce. Proto mě myšlenka na založení rodinné školky oslovila a společně s Karolínou jsme se pustily do jejího budování. 
SPŠ - strojní, VOŠ - ekonomická 
Osvědčení -Logopedický asistent žáků MŠ a 1. stupně ZŠ 
Osvědčení – Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku 
Osvědčení - Lezení - základ grafomotoriky

Kurz - Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky (kód 69-017-M)

 
 
 
 

Lucie Thumová

učitelka pejsků - NONA 2

Práci s dětmi se věnuji od roku 2007, kdy jsem po mateřské dovolené nastoupila jako učitelka mateřské školy v Černošicích. 
Vystupovala jsem pedagogiku volného času a na Pedagogické fakultě UK jsem absolvovala dvou semestrový  kurz – Esteticko-výchovné disciplíny integrované v předškolním vzdělávání.
Baví mě kreativní práce s dětmi a zážitková forma vzdělávání dětí.
Snažím se, aby děti při učení a objevování používaly všechny své smysly.
Jedním z hlavních cílů mé práce s dětmi je rozvoj zájmů hravou formou, která jim pomáhá učit se novým dovednostem.

Osvědčení – Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku 
- Lezení - základ grafomotoriky
- Pedagogická podpora dítěte s narušenou konikační schopností v MŠ  
Kurz - Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky (kód 69-017-M)
 
 
Libuše Hájková  
učitelka kočiček - NONA 1

MÁM RÁDA DĚTI? PROČ? PROTOŽE JSOU SKVĚLÉ A JEDINEČNÉ

A toto jsem si hlavně uvědomila, když jsem se jim úplně náhodou začala v roce 2010 věnovat. Jsem přesvědčena, že to jaký člověk je v dospělosti je odraz dětství. A proto je důležité prožít dětství v harmonii, v klidu a pohodě. A pokud k tomu mohu přispět, alespoň trochu a to zábavnou a hravou formou, tak, aby byly děti šťastné a cítily se v bezpečí a měly pocit jistoty, je vše na dobré cestě. Zatím se mi můj postoj k dětem vyplatil a já se těším na příští dny, že to takto bude pokračovat. Měla jsem vždycky moc ráda pohádky, hlavně princezny a ty měly chůvu. Princeznou už být nemůžu, takže jsem si zvolila chůvu. 

Dnes to zní – Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky.

 

 

Vendula Škvorová
asistentka NONA 1 + NONA 2
 

Pocházím z nedaleké vesnice Svinaře a v Noně zastávám funkci asistentky. Dětem se věnuji od svých 16 let, kdy jsem začala dělat chůvu a to až do mého nástupu do Nony. V roce 2016 jsem absolvovala kurz Sociálního pracovníka v roce 2018 jsem absolvovala  kurz: Kurz - Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky (kód 69-017-M)

Učila jsem se 2 roky hře na klavír a docházela na soukromé hodiny zpěvu. Navštěvovala jsem hodiny kreseb a výtvarné dílny, lekce tance a výuku znakového jazyka.

 NA DĚTECH OBDIVUJI JEJICH UPŘÍMNOST RADOST Z MALIČKOSTÍ A FANTAZII. 

Snažím se dětem pomáhat a ukázat jim, že není nic nemožné.